:: Basikal Baru Aniq::

Semalam aku ada terima msg dlm bentuk MMS drp isteriku.. Pergh ada gambar aniq naik basikal baru..(color Red& white) hehe.. terkejut gaks. Begini sebenarnya aku nak suprise beli basikal dia kt sini bila dia pulang dr kampung nanti.

Memandangkan Aniq ni dia nampak basikal kt sebelah rumah mak mentua aku, so isteriku pun beli terus coz harganya pun murah berbanding di key ell. So nak suprise dh tk suprise.

So, kalau dh dpt basikal seronok la dia walaupun kayuhan masih belum sampai tahap ok at least bergerak jugala sikit-sikit. ( takpe nanti lama2 pandai la.)

Sha?? sihat alhamdulilah di bawah jagaan ibunya.. So dh semakin tembam. lama tk tengok anak dara aku nih..

Aniq? semakin berselera makan.. kalu mee goreng basah 1 pinggan unuk dia sorang. Alhamdulilah seronok dengar. Mana tknye kalau di key ell suruh makan pun nak tak nak je. Coz dia lebih suka bermain & makan pun kena paksa.. hehe

 

 

4 thoughts on “:: Basikal Baru Aniq::

  1. fajar98 March 9, 2011 at 3:18 pm Reply

    bro ijal yg hebat

  2. ijalida March 9, 2011 at 5:39 pm Reply

    tq bro.. takde ape yg hebatnye..

  3. WiNz March 10, 2011 at 12:18 pm Reply

    bro mmg la hebat.. hehehe.. aniq dh laju nek beskal nnt ayahnye pun kene beli beskal utk diri sendri plak, nak kejar.

    • ijalida March 10, 2011 at 12:41 pm Reply

      yela bro.. kena beli beskal lepas nih.. so baru senang bergerak ngan dia.. takkan nak naik motor plak.. hehe

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: