+ Selsema +

Hari ini kurang sihat ( Selsema + Batuk).. Tp tetap gagah ke tempat keje. Semalam pi tgk rumah baru di Bangi lama ( Taman Impian Putra ). Pi tengok dan pasang mangga.. Check semua letrik tp masalah kebocoran pulak bila buka pili Air diluar.. kebocoran pd tahap serius.. So aku dh pun bt report pada pemaju.. dan menunggu diorang pi baiki apa yg patut..

Aniq dah beransur pulih dari demam dia cuma ada sedikit selsema je.. tp Alhamdulilah ok dh.  Emm tengah berbincang dengan isteri nk duduk kt umah baru ke sewa kt Orang??? emm tengah duk pikir.. aku jauh plak nk ke tempat kerja coz takde jalan lain selain jalan yg aku selalu dtg je.. Emm bagaimana pula dgn isteri aku?? masalhnya dia lebih suka duk di Kuarters nih coz dekat dgn sekolah.. senang nk pi kerja balik kerja.. Ye la Save bajet la katanya..

Emm.. tgk la dlm waktu terdekat nie maybe cari sesape yg nk sewa rumah di bangi lama.. adala dekat 20 minit dari rumah yg aku duk sekarang nih..

Jangan duk pikir lama2 nanti jadi batu.. biar jadi sabut timbul.. hehe

Leave a Reply

