+Standby+

Semalam & ari nih aku standby ngan faizal kat setting.. Emm kt tempat aku kerja ade kerja- kerja budget di setting, org-org MOF ( Malaysian of Finance ) pun ada sekali.  Dengar cerita malam nie nak settlekan jugak.

So, malam nie kitaorang duk tunggu on call je kalau ade pepe masalah di setting. Aku tanya zal : Zal bosan tue.. apa kata kita pi minum kt luar” ?

Zal : Ok gak aku tk kisah ikut ko je.. ( jal itu je ayt dia ).

Aku apa lagi pi minum teh tarik kt jalan dua.. nasib baik mamak tue tk tutup gerai dia lg..

Kitaorang duk lepak & sembang2 je kt kedai mamak nk hilangkan kebosanan di tempat kerja..

Sambil2 tue fikiran aku melayang ingatkan anak dan isteri di rumah.. Cian diorang jumpa siang pun kejap je.. Terutama aniq yg nangis mlm2 ingat kat ayah dia je..( Biasanya aku yg dodoikan dia sampai tido ) sedih plak rasa..

Esok tk tahu camner.. nk kena dtg opis pg ker atau masuk lambat?? coz keje nie pun tk tahu bila nk siap?? tunggu dan tunggu jela.. mata pun dh merah dh nie.. tahan je..

 

Tagged:

2 thoughts on “+Standby+

  1. fajar October 16, 2009 at 11:20 am Reply

    balik rumah kejap bro
    minum kat rumah hang dng zal-nurul
    jalan dua pun dekat rumah hang kan?
    hehhehe

  2. sue October 16, 2009 at 5:15 pm Reply

    kesian kat zack ngn ibu zack.. asyik kena tinggal jek..

Leave a Reply

