++ Gambar Raya 2009+

Alhamdulilah. Raya tahun nie meriah coz aku beraya dengan BB aku. Bawah nie aku nk kongsi gambar raya aku di kelantan (sebelah bini) & Perak ( sebelah ayah). Emm.. raya pertama dan kedua di Kelantan manakala raya ketiga sebelah perak kampung nenek ayah aku..

Gambar bertiga di kelantan

Bergambar dengan isteri dan dzakwan.

 

Beraya bersama keluarga sebelah isteri

Beraya bersama keluarga sebelah isteri

 

Suka sgt bergambar.. masa nih baru samapi di perak kampung ayah.

Suka sgt bergambar.. masa nih baru sampai di perak kampung ayah.

 

Sempat posing dgn ibu dan aniq..suka dia

Sempat posing dgn ibu dan aniq..suka dia

Aniq tk lekang dengan kamera di depan.

Aniq tk lekang dengan kamera di depan.

Isteri dan Aniq, suka nya dia

Isteri dan Aniq, suka nya dia

Bergambar bersama ayah dan Adam ( anak abang )

Bergambar bersama ayah dan Adam ( anak abang )

Leave a Reply

