+Pormit Thai BBQ Seafood Restaurant+

Hari nie aku berbuka posa di luar. Berbuka di Restoran Thailand yg terletak di Bdr Sri Permaisuri.. first time aku n isteri mkn di situ semenjak restoran tersebut dibuka pada awal tahun nie.. Alhamdulilah, mmg sedap dan puas hati.  Satu kepala untuk dewasa d charge sebanyak RM 19.80 manakala utk kanak2 Rm 9.80 sahaja.

Selepas ambil anak di umah mak, terus ke Restoran tersebut untuk berbuka posa.. Maybe selepas nie aku nak bawa family ke situ..

Menu untuk berbuka posa

Menu untuk berbuka posa

Di atas ni adalah menu pertama aku utk buka posa.. terdapat menu lain seperti Kuey Teow dan Mee goreng. Tp menu nie pun dah cukup kenyang coz sedap sangat..

Sempat bergambar dengan bb sebelum berbuka posa..

Sempat bergambar dengan bb sebelum berbuka posa..

Gambar di atas di ambil di dalam Restoran dan sempat bergambar bersama bb Dzak..

2 thoughts on “+Pormit Thai BBQ Seafood Restaurant+

  1. WiNz September 3, 2009 at 8:21 am Reply

    buffet kah? menarik gak harge tu.. tp jauh la plak ngan umah aku, huhu~

    • ijalida September 6, 2009 at 4:45 pm Reply

      buffet…tp mmg sedap.. kalau nk kita boleh buka bersama..

Leave a Reply

