+Hujan+

Emm.. hari nie cuaca tk menentu, hujan sehari di Penang. boring gak duk umah ari nih.. nk kuar ujan plak. Tgk DVD je ari nie di rumah my brother.. Cerita The Missing+Bohsia+Gi.Joe… hilang rasa boring gak. hi.hi.. Pastu tido ..

Petang tadi aku ke bazar Ramadhan bersama dgn abang n bininya.. byk gaks aku  n abang aku beli utk buka posa Murtabak+ cucur udang+ Nasi lemak kukus(4) lauk aym goreng, Nasi kerabu(2)+lauk asam+emmm yum.yum.. kalau ikutkan nafsu mkn nih mmg besar. Tapi alhamdulilah semuanya habis (tk Membazir). Lepas buka posa pi semaye terawih di surau dlm Kuarters IPD. Ingat lepas terawih nk pi kuar coz mlm nie ada bunga api.. ye la malam ambang kemerdekaan. Tak terlambat aku nk laungkan “MERDEKA”! MERDEKA! MERDEKA! dan ucap kan selamat menyambut kemerdekaan yg ke 52, so kita bebas dari penjajahan fikiran dan budaya dari barat. dan kita patut hayati erti kemerdekaan sebenar dan kita sebagai rakyat malaysia harus taat setia pd negara yg tercinta ini!!. Sok pagi lepas bersahur bertolaklah aku pulang ke Key ell.. Key ell aku menati mu… harap esok pagi perjalananku berjalan lancar + selamat..

One thought on “+Hujan+

  1. ijalida September 2, 2009 at 8:29 pm Reply

    memang kalau ikutkan nafsu mkn tu mmg lebih tp bila mkn sikit je.. hi.hi

Leave a Reply

