*PenaNg*

Malam semalam aku bertolak dari rumah ke Penang jam 915mlm.. tujuan aku ke penang adlh utk mendapatkan/merekod Layout terkini di Kedai PNMB Penang. Emm biasalah untuk upgrade apa yg patut coz tak lama lagi Sistem ERP akan di launchkan di semua Caw/Kedai.  Emm.. yg kelakarnya aku tk jadi naik bas.. terasa tk sedap hati je.. so aku bt keputusan drive sendiri dgn my own car with wife n my baby.. sepanjang perjalanan menuju ke destinasi hujan tk henti2 dan lebat gak hujan yek.. aku rasa 3 kali aku berenti, 1 di hentian Tapah, Bkt Gantang dan Alor Pongsu.. biasalah kalau berenti tu nk terkucil n basuh muka coz mengantuk dibuatnya!!! Alhamdulilah aku sampai di penang jam 3.00 pagi & berenti rehat di rumah kak ipar untuk bersahur.

Di rumah kak ipar aku sahur nasi Kerabu berlaukkan kerabu perut, ayam percik + solok lada+ daging bakar. Pergh! sedap tu.. kakak ipar aku buka bazar Ramadhan di bandar perda.. dia sewa tapak di sana.. so dekat dgn PNMB Penang + my Brother house. hi.hi.. so selepas mkn kami bertolak ke rumah my brother. sesampai je aku tido terus.. Sok pagi kena jalankan tugas aku di Kedai PNMB Penang.. Emm terasa letih badan ni.. coz drive sepanjang mlm..

Leave a Reply

