Ucapan Permulaan

Asalamualaikum wbt..

Syukur ke hadrat ilahi dengan limpah kurnianya akhirnya siap juga blog saya ini. Terlebih dahulu saya ingin menceritakan serba sedikit tentang diri ini. Ok, panggil saya ijal sahaja. tinggal di Cheras, sudah berkahwin dan mempunyai seorang anak lelaki berusia 4 bulan. Emm.. tujuan saya adakan blog nie bagi memudahkan saya berurusan dengan kengkawan selain mempromosikan blog saya pada masyarakat umumnya. Selain mempromosikan ebook  .. betui tak? so bila lagi nak wat bisnes masa nie je la.. kalau hendak menambahkan pendapatan kata orang selagi ada usaha disitu ada kejayaan. So harap sekiranya ada pelawat -pelawat yang berminat dengan produk e-book ini jangan lepaskan peluang anda dan peluang hanya datang sekali je.. he.he.. ok la kalau ada informasi terkini saya akan memberitahu tuan-tuan. salam.

 

5 thoughts on “Ucapan Permulaan

  1. ijalida July 1, 2009 at 6:50 pm Reply

    wah-wah robot mana nie?

    • ruhenabdurachman July 2, 2009 at 8:02 pm Reply

      hang ni ape plak robot?
      sht ke tk?
      sah2 migrain lglh ni.
      jom tgk Transformer2 lg nk tk?
      smbl tu singgah kt restoran shikiya.
      kite pakat tgk kt mid valley pn okay gak.
      ajaklh kwn2 kite tu: zam, yazid n yg lain2..
      ah mcm??
      ;o ).

  2. ijalida July 2, 2009 at 11:44 am Reply

    janganla cam tue bro.. rileks la.

  3. ijalida July 2, 2009 at 7:49 pm Reply

    mmg aku sakit kepala migrain. mkn ubat ok sikit pastu dtg balik. dok nak bg mc 2 hari tp aku kata hari nie je.. mana ada alasan.. mmg kenyataan

    • ruhenabdurachman July 2, 2009 at 8:01 pm Reply

      alhamdulillah..
      aku tk sangka hang ni pn ade bijaknye gak.
      dh tahu skt makan ubat tu byk2 sikit. bg hbs pn tkpe.
      krja byk sgt2 ni.
      en. syed semua passing bg ana.
      ana kt opis lg ni tgh format Power Mac G5, OS corrupted + hard disk ‘kong’.
      ana dh hntr hard disk tu bg kt vendor sapura technology.
      ;o )
      esok hang mai krja tk??

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: